Viral

Belanjawan 2021: Wanita persoal bantuan RM500 kepada imam

Tengoklah geng-geng sokong DAP ni sakit hati dengan bayaran one-off kepada imam sebanyak RM500.

Dia kata frontliners pun dapat jumlah sama.

Siap persenda apa imam-imam buat time Covid-19. Doa halau Covid ke katanya.

Bayaran khas kepada imam-imam, bilal, guru KAFA ni semua sebelum zaman Covid-19 pun dah ada bertujuan menghargai sumbangan dan jasa mereka.

Frontliners tu dah ada elaun Covid-19 setiap bulan RM600. Kerajaan tambah dengan bayaran one-off RM 500 kali ini sebab nak hargai jasa mereka juga.

Korang memang pantang tengok duit pergi untuk urusan agama Islam kan?

Loading...

Leave a Reply