February 4, 2023

3 thoughts on “Sistem beraja sudah lapuk dan ketinggalan zaman, kata aktivis PH

  1. Nama je peguam… Tapi bodoh..
    Tengok dari kacamata org luar.. Memang le raja ni tak perlu… Tapi klu org pribumi terutama melayu.. Perlu ada raja sebagai lambang tuan tanah… Klu tak..lama habis dah tanah kita tinggal nama… Mcm s’pore
    Peguam ni perlu belajar lagi… Dlm kan lagi ilmu tu..

    1. Betul yang apa di katakan oleh en Jamil Othman kalau tidak raja mendukung perlembagaan,agama da a ketua org2 melayu sudah lama kita jadi negara jiran kita Singapore hilang institusi raja2 melayu dn hilang suara hak-hak orang orang melayu sekarang.

  2. Betul yang apa di katakan oleh en Jamil Othman kalau tidak raja mendukung perlembagaan,agama da a ketua org2 melayu sudah lama kita jadi negara jiran kita Singapore hilang institusi raja2 melayu dn hilang suara hak-hak orang orang melayu sekarang.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *