Viral

Wanita Melayu muat naik video bersetubuh untuk lariskan produk

SEORANG wanita Melayu tanpa rasa malu dan segan telah memuat naik video bersetubuh bersama suami demi melariskan jualan produk kesihatan miliknya.

Wanita dikenali sebagai Nor Shahadah Aisyah itu memuat naik video berdurasi 1 saat yang menunjukkan dirinya melakukan aksi ranjang di dalam sebuah bilik tanpa seurat benang.

Difahamkan, video tersebut bagi menunjukkan perubahan pada tubuhnya selepas dia menggunakan sejenis produk pemutihan kulit.

“Belanja 1 saat je.. jerit dia pun sikit je sebab utama nak tunjuk bukti bila guna produk l***s*** cerah dia menyeluruh sekata sampai bontot berjelaga jadi putih melepak, gebu, bersih.. kalah bontot bayi,” kata wanita itu.

Sementara itu, rata-rata pengguna media sosial mengecam tindakannya dan menggesa netizen agar memboikot wanita itu serta produk yang dijualnya.

Bagaimanapun, tidak lama isu tersebut viral, wanita itu didapati telah menutup semua akaun media sosialnya sebelum memadam video tersebut.

Loading...

2 Comments

  1. Itam Limbat

    Mcm Syuk la… dah tukar jantina kut

  2. Salam.. Sy x nak jd dr sy yg sbenar.. Sbb myb lidh sy boleh buat produk anda glung tikar msuk guni buang kat laut ikn pun x jling.. Jd sy cuba brckp dlm keadaan sy sdg dlm pmbelajarn ilmu utk dri sndr, jd cuba utk tdak hina anda.. Cuma sy sbg llaki, btul2 llaki, ada Ko&%K, siap bereng lg, pesanan sy khas buat SUAMI bg ppuan yg plik ni,” bang, bini bukak aurat tnjuk kat dunia aurat dia dtmbh lg dgn vid seks anda brdua plak..mn i muka lu bro, keris yg lu pkai dlm vid tu, ori ke.. or fake punyA bro.. Klau ori, jgn jd dayus dan bingai sgt bro.. Klau ori la..bni tyg body kat umum, lu blh diam cam insan OKU, lu tnggung apa yg ppuan plik tu buat wlupon anda brdua mmpunyai hbungn yg sah & halal.. Psanan sy bg bang Dayus, cri wang jgn jual bini @
    jgn sruh bni yg cri wang utk bang dayus ye..x bole bikin itu mcm bro, balanya nnt 1 malaysia merasa.. X de duit, jgn jual bni @ jgn bg bni yg cri duit, lu Buat krja apa pun, gji x mhal skalipun, jnji lu yg cri wang, kasi sama bini.. Psnan sy utk anda berdua, bincang elok2, ttup aurt, jg prkataan, rjin2 la solt srta slalu istigfar & mniaga la dgn cr yg btul, sy ykin rzeki anda akn dtg dr stiap ruang wlupun ruang itu skcil jrum… Igt, ALLAH yg bg rzeki kat kita, jgn fkir produk anda akn laku dsbabkn prubhan pd kulit anda tu.. ALLAH maha sgalany.. Igt tu.. Klau x puas ati apa2, mai kita jmpa dpn2 lh.

Leave a Reply

error: Content is protected !!