November 30, 2022

2 thoughts on “Dah jumpa! Netizen Malaysia bongkar identiti usahawan kosmetik

  1. Senang je nk kasi tutup hospital ubat2 kena selidik takut Blh jadi punca shabu dan farmasi dan kilang yg pos ubat ubatan selalu nya yg paling murah lagi org akan beli ubat2 sebagai campuran bukan setakat itu jarun tempat cucuk kna selidik jgn suka2 lepas barang online itu satu gejala akan terjadi yg untung bukan sultan pekerja sultan, sultan natlus kepala otak nk fikir bayar org kerja pastu insurans pastu org minta batuan klo terjadi apa apa patah2 pun kna pakai besi simen dan mcm2 tu la banyak sggt keturunan saya kena bodoh kan mcm saya juga wawawawawawa sedih

  2. Tutup tu bkn tutup terus barang yg pakai hotline selidik tempat tempat yg harus serah ubat2 tu ke ana dlm masa sebulan 3 kali harus ambik tahu barang selalu di pos itu punca dia kerajaan pon selalu saya perhati kan org2 pekerja menpebodoh keturunan sya nasib baik saya org tak tahu sggt data diri saya fikir apa maksud saya sama sama fikir ubat Blh jadi dadah klo jarum dan tempat cucuk pelastik2 Blh merugi kan dn mcm2 berpunca kerugian keluarga tersayang fikir fikir kan lah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!